Monday 17 February 2014

Even closer...

Assalamualaikum
"Hubby..."
"Malam tadi adik mimpi hubby."
"Hubby datang hug adik dari depan."
"Kiss adik..."
"Pastu terus terjaga..."
"Hubby..!"


"Iyer...iyer sayang....."


"Adik sayang hubby sangat2..."
"Muahhh...."
"Hubby...oo hubby...."




Ada kala, kurasakan masa seolah2 terhenti dan jarak seolah2 hilang ruangnya... Terasa semakin dekat walaupon logik masih lagi utuh membenteng hakikat. Bila bersamanya... terasa semakin aku kenali diri ini. Tika tidur, kudamba hadirnya dalam mimpiku. Tika jaga, kuharap dia masih ada...teraba2 sebuah ilusi yang diharapkan menjelma di sisi...tapi hakikatnya semua lenyap tika mata bergembleng dengan sang nyata.. Cinta itu unik... suburnya tak terikat dengan ruang dan masa, bahkan ia mekar dalam dunianya sendiri...





"Can miles truly separate you from friends... If you want to be with someone you love, aren't you already there?"
-Richard David Bach: an American writer-




12 comments:

  1. WA: Miss u badly hubby.. mai lah jb.. lalala

    ReplyDelete
  2. WA : miss u hubby bunny.. muahhh

    ReplyDelete
  3. Eh3..bf bro dpt mimpi yg sme dgn ape yg aku penah dpt sblm2 ni..mksud aku jln crita sama cme berbeza watak..hehe..aku pon jalinkn hubungan jrk jauh gak..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup same cme scene aku kt tepi pntai..hehe

      Delete
    2. wowwww... ada scene2 bagai... menarik...!

      Delete
  4. gaytiewwwww......hikhikhikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. ejaan... ada diskriminasi dlm ejaan di situ... hak hak hak

      Delete