Monday 1 July 2013

Bad tooth

Assalamualaikum


Pagi ni sakit gigi (padahal start daripada minggu lepas). Sampai jer opiz teruih amik surat nak p klinik. Tapi lupa bawa buku kesihatan plak. Nasib baek ingat no pendaftaran pesakit. Sampai jer kat kaunter tu truih tanya cik kak tu pasal klinik gigi.


"Assalamualaikum, selamat pagi Cik. Saya nak jumpa Dr. gigi."

"Waalaikumussalam (padahal aku tak dengar pon dia jawab salam). Selamat pagi. En. boleh pergi terus ke bilik hujung. Ada buat appointment ker hari ni?"

"Takda. Baru nak buat la ni. Hehe..."


Aku pon terus pi kat bilik hujung tu. Ok, terus tanya staf kat situ. Dia kata jadual penuh minggu ni dan minggu depan. 15 hb baru kosong. Dia tanya, sama ada aku nak amik 15 hb ker atau lepas raya. Ofcoz la 15 hb, aku nak beraya dengan gigi yang tak sakit. Nak kunyah rendang daging banyak2...

Aritu En.BF sakit gigi. Gigi geraham bongsu dia. Ni aku pulak. Aku tengok kat cermin, die tumbuh menyongsang, ke tepi sikit mengarah ker pipi. Dan tu la penyebab lapisan pipi kat gusi tu luka... Huhui... Tapi takde la sakit mana, boleh lagi makan dan mengunyah macam biasa. Hehe... So, boleh ler makan coklat Hershey's kisses lagi... Lagipon petang ni ada jamuan. Nyum2, makan puas2... Lalala~

12 comments:

  1. Cabotttt...haha. .pastu ltk ggi bwh bntl...tggu tooth fairy bg duit..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pastu tangkap, masuk dalam botol. Tunjuk kat member2... Haha

      Delete
  2. Cmne, biar pr ubtkn nk? :p

    ReplyDelete
  3. ehem2... sakit yer sayang.. nak stabilizer x? tetiber.. lariii

    ReplyDelete
  4. assalamulaikum fallen angle ala kecianya sakit gigi .kalaulah mr bf cium sakit hilang kut he he oadoi mak sakit adoi mak sakit ,sakit gigi .tau kalaulah sakit gigi tu memang sakit .sehingga tak boleh tido .

    ReplyDelete