Thursday 4 July 2013

100th

Assalamualaikum






Akhirnya lengkap 100 entri. Target tercapai untuk melengkapkannya sebelum ramadan. Bulan ramadan ni blog nak diprivatekan. Tak mau nakal2... (walaupon mata masih jeling2 kat En.BF yang begitu seksi tu...). Hehe...


Terima kasih kat kawan2 FB, kat member2 blogger. Banyak yang aku belajar sepanjang "penulisan journal" ni. Aku belajar untuk menilai kembali perasaan yang lahir dalam diri ni. Aku kenal diri aku. Aku belajar cara untuk mengawal diri aku.


Apa yang kita faham, kadang kala tak seperti apa yang ingin disampaikan. Tapi mungkin juga pemahaman kita itu lebih baek daripada apa yang cuba disampaikan. Seperti senyuman...

Ada kalanya senyuman itu sindiran.
Ada kala senyuman itu tanda keperitan.
Ada kalanya senyuman itu ikhlas.
Ada kalanya senyuman itu tanda kegembiraan
Ada kalanya senyuman itu kosong tanpa makna
Ada kalanya senyuman itu plastik, penuh kepura-puraan...


Sepanjang 100 entri ni, semuanya berkisar mengenai kehidupan aku, dan juga kehidupan aku bersama En.BF. Terima kasih Mal, kerana masih lagi sabar menunggu abang. Banyak permintaan dia yang aku tak tunaikan sepanjang perkenalan ini. Maaf yer sayang. Abang tak lupa permintaan2 tu semua. Kalau abang berkesempatan dan punyai kekuatan, akan abang tunaikan permintaan tu. Ingatlah sayang....


"Cinta itu bukan milik kita. Tapi kita masih lagi berhak untuk merasainya..."



20 comments:

  1. ehem2.. ade adiah tak untuk pengomen tegar blog ni?? lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada.. pisang sebiji.... mao ka? lai2...ini malam... haha

      Delete
    2. alooo kene pakai sarung pisang x??? lalala

      Delete
    3. kena la... pisang kena bungkus... kalo x, nanti tangan berminyak... hehe~

      Delete
    4. hahah.. baekkk.. kene letak jus x? tetiber.. haha

      Delete
    5. jus??? apakah yg cuba anda sampaikan di sini? ceeeeyyyytttttt...

      Delete
  2. assamulai fallen angel tanniah dah capai target 100 entri tapi target terus nya berjumpa en bf .sama juga target acu nak berjumpa bf acu .mesti fallen angle rindu .seperti lagu spoon tu rindu serindu nya he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. wassalam.. ceytt... kita aim jer dulu.. aimmmmm....aimmmmm.... haha~

      Delete
  3. Tahniah my fren for 100 entries...(^^,).. hbgan jark jauh ini sukar sbnrnye..jika tiada sefahaman,kesabaran,kejujuran dan saling percaya antara satu sama lain pasti x kekal lama..dan aku rase korangnye hbgn ni pasti dpt bertahan..(^^,)

    #pengalaman 3 kali bercinta gagal di tgh
    jaln...haha#

    ReplyDelete
  4. semoga coDe dan Tebuan Kuneng mnjadi couple yg terhebat di abad ini... hehe.. lariiiiii~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat sgt..phuiiii...hahaha

      Delete
    2. aikkk... coDe xnak reply ker? hehe... sape top sapa bttom? lalala~

      Delete
    3. Saleng memberi dan merasa la baru hidup harmoni..hakhak

      Delete
  5. Tahniaah..Wey..jemput2 le jenguk blog bru aku..ehehe..http://lessymuslimlifestory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. thanx bro. nak hadiah...
      *tetiba... lariiiii~

      Delete
  7. abg piyot riyot..cmne nak bace naty bile da private :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. raya nanti kita jumpa lg... jika diizinkannya... (",)

      Delete