Tuesday 1 October 2013

Expect the unexpected...

Assalamualaikum
Aritu aku ada try buat ice cream daripada susu sejat. Just blend ngan ovalette. Nak manis letak ler susu pekat sikit. Kalo nk sedap plak, letak la perisa skit. Simple... akhirnya tercapai juga hasrat nak makan ice cream setanding Wall's dan Nestle (bio ler aku nak berangan pon... hehe...). Ni ice cream neopolitan. Pink tu perasa strawberry dengan isi cranberry kering. Putih plak perisa vanila. Manakala coklat tu perisa cappuccino dengan campuran coklat hershey.


Sedap dimakan bersama sirap coklat Hershey dan kacang gajus. Nyum2... Ni pic aku snap waktu awal pagi. Punya ler excited sebab ice cream tu membeku dengan jayanya... Tak sangka... hehe... aku pon bedal la awal2 pagi tu. En.Bobot dah bising.. pot pet..pot..pettt.... Haha~


Sebut pasal Hershey ni, tadi baru jer dapat bungkusan daripada En.Bobot. Tak sangka betol dapat coklat, walaupon dah jangka En.Bobot ni ade jer rancangan dia. Alhamdulillah, En.Bobot bagi satu peket coklat Hershey's Kisses special dark. Dia ni alert betol ngan ape aku cakap, lagi2 bila aku kata suka makan dark chocolate. Hurm... pasni taknak bagitao dia ape2 lagi la... Pasni, entah ape plak die beli... Hehehe... yang best tu, ada anak patong... kenit jer... Tapi ni bukan En.Bobot, En.Bobot saya tu botak. Ni patong minion yang auntie tu meroyan kat McD. Lalala~


Huarrggghhhhh!!! Makang budokkk!!!

En.Bobot ada bagi komik gak kat aku. Hehe... Ni yang ke-3 seadanya dalam simpanan aku. Agak2 pasni kena beli rak buku la nak susun komik2 En.Bobot bagi... Hehe...


"People always say expect the unexpected, but if you expect the unexpected isn't it expected?" 

- Theory Ray -


6 comments:

  1. ehem2 kita pot pet pot pet sebab xmo hubby itew sakit...

    ape yang hubby cakap semua masuk dlm kepala otak.. sebabkan itew botak so memori tu senang nak melekat sebab xde rambut.,. haha

    minion tu x makan budak k. dye makan askem.. ooppss.. hehe

    komik tu kenang-kenangan untuk kita sayang.. :) ni kita kene beli rak buku beso.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ROMANTIKNYEEE KORANG BE2.
      AKU NGN RIZAL ARI2 NASIK KANDAG PELITA JURU JEEE.

      Delete
    2. untong ler mkn nasik kandag....hehe

      Delete
    3. bila hang mai penang aku blanja makan nasik kandag kayu balik pulau atau nasik kandag pertama prai, famus gilerrrrr. nanti aku bodek rizal suh dia blanja kita.

      Delete
  2. PHUKET PATONG BANGLA ROAD, LadyBoy
    Photos and Youtube Clip Here!! Patong's Bangla Road.


    Largest ladyboy extravaganza on earth
    Aphrodite Cabaret Show is our brand new pearl of Andaman Sea. Let's go!!! PHUKET

    ReplyDelete