Wednesday 16 July 2014

Secret beyond the door

Assalamualaikum

Ssshhhhh..... ni rahsia. Rahsia brtahun lamanya aku simpan. Tapi since dah share kat cni, ianya bukan rahsia lagi. Tapi kalau ianya kekal di sini, ia akan terus menjadi rahsia... tidak diketahui oleh orang lain. Sekurang2nya ianya masih lagi menjadi rahsia daripada pengetahuan kawan2 aku yang str8 tu.


Masih terngiang-ngiang lagi katanya padaku...
"Aku sayang kat kau sangat2."


Saat aku masih suci (sekarang aku dah koloh... huhui). Saat aku tak mengenal erti top dan bottom... Saat semuanya indah, kau lafazkan kata2 itu. Indah! Tapi sayang, aku tak pernah cuba untuk memahami maksudmu. Dan kenapa sekarang baru aku rasa untuk menyayangimu juga?


Kenapa tiba2 aku teringatkan si dia? Mungkin sebab dia macam bobot. Dia baek... layan aku dengan baek. Kebaikannya merantai diriku. Kerana kebaikannya itu aku bahagia.. dan kerananya juga, aku tersiksa.


Saat perasaan berbaur2... solusiku ringkas...
"Bobot... hubby love u..."



“Love is like a cloud in a lake. It’s reflective and makes it feel like you are flying, when you are really either swimming or trying not to drown.
” 
- Jarod Kintz; My love can only occupy one person at a time-



24 comments:

  1. tudiaaaa.. siapa dia?? bobot xtak tahu pongggg.. huhui. lalalala

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. owh.. jauh sgt ni.. dah tersasar kid... tersasar di jalanmu... hak hak hak..

      Delete
  3. Hilmi ???
    Btol kan??
    ~Mieji_Jie

    ReplyDelete
  4. Aku teka :D

    HaLif
    HaLmi
    atau
    HiLal

    Ahaks :D Betul?

    ReplyDelete
  5. Hakim ek?Haha..sori

    cni..ak xreti sgt gne blogger ni..ble dh combine dgn

    pelik..huhu..neway,at least skrg ko dh ad bobot..Haha..ok la

    xde bobot..muahaha...

    ReplyDelete