Tuesday 29 April 2014

April 2014 - I can finally touch you!

Assalamualaikum


Malam tu rasa sejuk dingin membeku, menikam2 ke tulang hitam. Matanya kurenung, ada sinar pantulan cahaya neon daripada luar jendela... redup... pandangannya redup. Dalam gugup, tubuh kecilnya kurangkul... betapa kurasakan  turun naik ombak dadanya. Mukanya dibenamkan ke dadaku. Barangkali dia juga gementar sepertiku. Aku tak sedar, bila pakaianku lucut daripada tubuhku, namun yang jelas...dia juga begitu, tanpa seurat benang yang memisahkan aku dengan dia... Saat nafas semakin kencang...




aku...







ahhh....










"Titt Tiiittttttt! Titt Tiiiiiiiiiiiiittttt! Titt Tiiittttttt! Titt Tiiiiiiiiiiiiittttt!"





Aku direntap! Itulah kali terakhir aku bermimpi akannya. Tiada lagi mimpi2 wilangon yang bertandang selepas itu. Masyghul....april 2014, kali terakhir aku bermimpi akannya...










“I'll never stop dreaming that one day we can be a real family, together, all of us laughing and talking, loving and understanding, not looking at the past but only to the future.”


-LaToya Jackson; an American singer-songwriter, musician, author, television personality, actress, businesswoman, philanthropist, activist and former model-

I'll never stop dreaming that one day we can be a real family, together, all of us laughing and talking, loving and understanding, not looking at the past but only to the future
Read more at http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/l/latoyajack258275.html#IxccTMJW0v8vvLWF.9

6 comments:

  1. oit..... cerita dalam kelambu jangan citer kat sini.. malu lah itewwwww...

    ReplyDelete
    Replies
    1. outdoor la... mn ada dlm kelambu.. hak hak hak

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete