Thursday 22 August 2013

Shake banana! Shake... shake banana!

Assalamualaikum
Akhirnya siap juga edit pic fakta grafik pasal HIV dan Homoseksual ni. Bukan ape, masih ada antara kita yang kurang kefahamannya tentang mekanisma penyebaran HIV di kalangan Orang Macam Kita. So, bagi memudahkan kefahaman, aku letak info dalam bentuk grafik. Mudah skit nak faham.

Shake..shake banana! Haha.. Kenapa banana? Sebab tu macam korang punya (hahaha... aku pon..). Tak elok lukis lucah2 ni, so aku gantikan pic penis tu ngan banana. Opppsss... Comel jer... Haha...

Info lanjut boleh baca kat blog abang najmi tu. Banyak info pasal HIV. Aku malas nak terangkan panjang lebar. Semoga kefahaman kita tentang HIV dan kaedah penyebarannya dapat sedikit sebanyak mengingatkan kita tentang pentingnya "kewaspadaan" itu.


*Sorry, aku tak pandai lukis... Budak sains, bukannya budak art... lalala!



13 comments:

  1. 1st...hoho....maafkan saya encik piyot...grafik bergambar tersebut terlalu kecil..amatlah sukar tu sy melihatnye..mohon encik piyot membesarkanye agar sy dapat melihatnye dgn jelas.....harap permohonan saya ini diterima...sekian terima kasih..

    majulah plu utk semua....hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. klik la.... adooiiii aiiiii... pemalas... bluerk...

      Delete
    2. elllooooo...not coz my lazyness ok...hahaha... kt lappy aku kuar kecik yg amat jer..even da click..hahahaaha

      Delete
  2. Explanation anal guna buah pisang tak leh nak belah....hampeh...cait....hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak boleh letak kelucahan melampau... nanti ada org inzal.... haha

      Delete
  3. nice.. pndai berkarya, knpe xbuat komik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak cukop kemahiran lagi... huhui... kena berguru dulu...

      Delete
  4. assalamulaikum fallen angel nampak kena guna kanta pembesarlah untuk melihat grafik diatas .chewaa bukan budak art tapi budak sains .budak sains lagi mahir kan dah belajar dalam bailogi he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe sbb A4 size x2... tu yg die cuba fit masuk... tp boleh jer click .. view image... zoom.. high resolution..

      Delete
    2. tahu apa dier nampak he he saje usik fallen angel .kalau tak
      mahu dapat aids pakai condom .dan tidak mempunyai banyak pasangan setia pada yang satu lah tenguk kawan kita fallen angel dan honey dier .he he

      Delete
    3. nampak...paksuman pun kate kecik..hahaha

      Delete
    4. die sekadar mngusik...bluerkkk... ang jer yg x nmpk... windows 8 la katakan... touch screen... lalala~

      Delete