Monday 12 August 2013

you and me....and the past memories

Assalamualaikum





Aku kenal dia tak lama lepas aku kenal En.Botat (nama baru En.BF, hahaha). Muda daripada aku. Orangnyer tembam... haha. Dia nice, cume selalu sentap. Who cares? Bile sentap jer, terus tak mesej aku. Tapi setiap kali dia tinggalkan aku, tiap kali tu juga dia akan kembali... Malam tu dia mesej ku lagi... Cuma balasku agak panjang... bukan sekadar rasa, tapi punya mesej agar dia memahami....


Aku selalu pk...
agak2 kalau aku jumpa PLU, aku hanyut x?

masa mula2 buka FB dulu... ada sorang budak
budak sekolah...
form 4
nak tidoq ngan aku
rumah dia dekat jerk ngan rumah sewa aku
dia kata dia nak bermalam
nak maen ngan aku
rasa excited kan?
haha...

macam orang mengantuk disorong bantal
bila ada orang offer...
time tu rasa, ahhhh bukan luak pon!
lagipon dia yang nak jadi bottom
(",)

tapi bila pk balik...
ni ke yang aku nak?
setakat nak pancut...
manual pon boleh
kannn???

tapi bila aku makin lama dalam dunia PLU ni...
aku sedar...
for PLU, sex is necessary
orang kata, sebagai pelengkap...
wat pe couple kalo sekadar nak berkasih sayang
macam mana kasih sayang yang PLU nak?
manja2?
teman borak?
teman bersungut?
teman nak buat ringan2?
jujurnya aku nak semua tu...
malah nak maen...
best ke maen ngan orang yang kita sayang?
betol ke dia akan sayang aku lepas dia dapat semua tu?
sampai sekarang aku still rasa nak maen ngan lelaki
yes, i try to deny it...
but at same time, i'm still looking for it...

Beware of me!
one day, u will hate me...
macam awak benci PLU2 laen...
coz i'm still hoping for sex
it's not about u... it's about me!
it's about my desire...

yup, orang kata nak bendung, kena daripada sumbernya...
aku tutop FB, ada gak menolong
setakat msg2 whatsapp
ngan saki baki PLU dalam Fb tu...
x jd masalah
sebab masalahnya bukan diorang
masalahnya diri aku sendiri

pernah hidup dalam ketakutan?
aku rasa macam tu bila hari2 pergi kerja
bila ada orang pandang aku...
tergerak dalam ati, dia tao ke aku macam ni?

mata yang melihat?
diorang tao ke aku songsang?
memang tak pernah touch lelaki...
tapi rasa suka kat laki ni macam beban
takot dengan bayang2 sendiri
nak cari teman yang  memahami?
ofcoz daripada golongan PLU jerk

ada golongan str8 yang nak bersimpati?
i don't think so
silap hari bulan...
pecah rahsia
tersebar...
awak cari la jalan kalo awak nak back to normal
coz i'm trying too

Malam tu ada titis hangat mengalir di pipi. Terlalu banyak harapannya padaku, sedangkan aku juga sepertinya. Lepas aku whatsapp die panjang lebar... aku terus msg En.Botat.


"Honey...hubby sayangkan honey."
"Harap kita boleh bertahan."


"Honey boleh...."
"Hubby boleh tak?"


"Entah..."
(",) (",) (",) (",) (",)
"Abg sayang mal sangat2."
"Abg akan jaga mal..."
"Jangan pernah rasa rendah diri dengan cinta ini"
"Love u!"
""Muaaaahhhhh!"


6 comments:

  1. assalamulaikum fallen angel kes acu pula dah duatahun bersama tapi belum berjumpa tapi kami saling sayang -menayangi .selalu webcam dan phone sex dengan dier .dier sendiri kata jangan tinggalkan dier dan acu pun kata kat dier sama juga .dier kerja malam .acu kata kan dier kita akan jumpa jua making love he he ..tu juga harapan acu harap berpanjangan perhubungan kami berdua .seperti juga fallen angel dan mr botat ,malah harapan semua couple .acu punya bf segalanya bagi acu he he .he is my prince charming on a white horse swept me away riding w him .chewah cakap orang putih sedikit ayat terabuk he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam. identiti acu ni agak mnarik. siapakah diri acu yg sebenarnya? berapakah usia acu? jln cerita kisah cinta anda amat mnarik perhatian. hehe

      Delete
  2. itnot sex bagi acu lah .kita perlu juga teman yang di cintai untuk meluah kan problem kita ,teman mendengar dan berkongsi dengan dier ,rasa happy kita dan rasa sedih kita .dan sama lah dierjuga .menghormati satu sama lain.tlc -tender ,loving and caring to each other .paling penting kepercayaan di antara satu sama lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. tlc tu mcm nm saluran movie gay kan? hehe

      Delete
    2. ha ha hah selalunya logo ke qaf -queer as a folk ,ke dante,s cove ke atau the lair ke he he .biarlah acu ini jadi misteri .tlc ini saluran cinta acu dan bf acu le he he .tender loving dan caring .suka baca kisah -kisah tentang fallen angel dan kawan -kawan blogger yang lain .

      Delete
  3. muahh.. Honey sayang Hubby jugak.. love u sayang.. muahhh

    ReplyDelete