Monday 19 August 2013

Wind of Change

Assalamualaikum
Dalam tak sedar, dah tujuh bulan couple ngan En.Bobot. Banyak yang dah berubah sepanjang 7 bulan ni (perubahan dalam diri aku la...). Sekarang lebih bijak mengawal kenakalan En.Bobot walaupon aku yang selalu lebih nakal daripada dia... Haha...


Dalam x sedar juga (buat2 tak sedar, padahal sedo jerk..), dah 4 header aku tuko untuk blog aku ni. Ada sedikit bakat, gunakan sebaiknyer. Aku juga dah buat header untuk En.Bobot (baru beberapa jam yang lepas) dan juga untuk member fb aku, En.TebuanKuneng (baru beberapa bulan yang lepas). Beberapa jam yang lepas dan...beberapa bulan yang lepas...tapi ada gak yg tak lepas2... Header untuk Patrick. Sorry la bro, asyik lupa jer, nanti kalo ang berminat, mesej aku la yer, macam mana design ang nak. Aku buat ikot suka ati aku jer, selalu jer tak memenuhi kriteria yang dikehendaki.. huhui...


Selain daripada tu, ada gak wat "something" untuk suka2... macam cover novel Unspeakable love untuk Putera, kad raya dan logo yang diminta oleh KDL my world, dan bookmark yang diminta oleh En.Bobot. Aku buat untuk suka2 jerk... suka bila buat orang gembira.. tapi lagi suka bila org buat aku gembira... hahaha...


Pastu tadi ada mesej senpai. Dia bagi cadangan untuk aku wat komik aku sendiri. Haha.. ada plak masa nak lukis, kaler banyak2.. Huhui.... Cadangan yang akan dipertimbangkan..kelak... yer, kelak.... bukan sekarang... Lalala~

"They always say time changes things, but you actually have to change them yourself"
Andy Warhol (1928-1987), The Philosophy of Andy Warhol





13 comments:

  1. 1st....yeahhhh....bahahhahaa...mekasih la encik piyot....wei...nk tukar header gak la...hihihi...(wat kan lagi pelisssss...hahaha=P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hempok kang baru tao! Bluerkkkkk

      Delete
    2. hempok la..kalu berani..bahahahaha

      Delete
    3. sembang gebang syalll budak ni... haha~

      Delete
    4. hahahaha....mai la....bahahaha...

      Delete
  2. Replies
    1. meh PM krieria yang ang nak... (acecece... macam beriya2 plak..)

      Delete
    2. cheitt x ikhlas le tuh....

      Delete
    3. PM ler... PM.... meh whatsapp skali... lalala~

      Delete
    4. ehem2.. nak gak whatsapp... lalala

      Delete
  3. assalamulaikum fallen angel orang berbakat besar dalam seni lukis , bantulah kekawan allah saja yang membalas jasa fallen angel.bila dier tenguk bookmark tu terbayang wajah fallen angel bertambah sayang lagi ur hubby to kat u .

    ReplyDelete
    Replies
    1. wassalam. Tapi bookmark tu dia bagi kat orang len... huhu...

      Delete
    2. huhu hu adoi sedihhhhhhhhhhhhhhhhhh dah pun sayang ur hubby nak kate ape senyap le .

      Delete