Friday 15 March 2013

Unspeakable Love Part 2

Assalamualaikum

Stress! Huhu..tu jer yang mampu aku lafazkan. I want it so bad... i need to win...no matter how... nak hadiah tu... Huhu. Sepanjang aku start buat cover novel ni, berbelas design dah aku buat tapi kebanyakkannya tak lepas QC diri sendiri, apetah lagi QC member2...

Banyak yang terpaksa aku tinggalkan, banyak lagi yang terpaksa aku delete. Nak keluarkan idea sendiri tu susah, nak merealisasikannya lagi susah, dah menggabungkan semua yang ada tu lagi payah....

Terpaksa la hold mana yang tak menepati kriteria. So, sementara tu aku hantarlah penyertaan kelima. Emo theme, sebab aku tengah emo skrg ni. Stress... Huhu..



2 comments:

  1. ape kata abang buat cover anime untuk p**** hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. errrkkkkkk.......Huhu.... tak mau la. Karya abang masih lagi 'suci'.... lalala~

      Delete