Wednesday 6 March 2013

Unspeakable Love Part 1

Assalamualaikum


Lama dah tinggal adobe photoshop ni. Bila baca blog A Plu in Australia tu, ternampak plak contest wat cover novel. Novel yang agak "lite", so, tak perlu kepada imej yang terlampau (at least aku rasa begitu ler..hehe).

Rasa teruja bila tuan tanah kata nak bagi hadiah misteri daripada Aussie kepada pemenang. Haha... So, tanpa berfikir lebih panjang, aku pon google lah contoh cover romance novel, dan cuba cari idea nak gabungkan semua tu.

Akhirnya siap... bukan satu, malah 4 cover novel tu. Aku harap para pembaca novel tu suka ngan apa yang aku usahakan...dan yang lebih utama lagi, memuaskan ati tuan tanah. Kepada Putera mahkota selaku tuan tanah, terima kasih kerana memberikan kesempatan kepada aku untuk menunjukkan bakat "karat" yang tak berapa nak terserlah ni. Hehe...


6 comments:

  1. apasal bila aku tgk blog ni rasa mcm familiar pd org punya blog ni.. btw, dh ada byk penyertaan org hantar.. boleh lihat pd my fb..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkkk... kantoi ke identiti aku ni? huhu.. btw, thanx sudi menjengah blog ni. Arigato.

      Delete
    2. Piyot riyot rasanye... Kan? Kan? Kan?

      Delete
    3. haha.. yer ler.. aku ler tu... sapa lg nk guna katon hj story love tu kt fb...? huhui...

      Delete
    4. x sangka dh dgn Qemal skrg..

      Delete
    5. erk... huhu... *blushing

      Delete