Sunday 17 March 2013

Menghitung hari

Assalamualaikum



Menghitung hari
Detik demi detik
Masa kunanti apakan ada
Jalan cerita kisah yang panjang
Menghitung hari



Tadi ada msg En.BF kat whatsapp. Die nak pergi interview. Semoga berjaya sayang. Jangan gopoh2. Steady...cool...

"Adik pergi bank in deposit homestay Putrajaya."
"Minggu depan adik nak tidur sana."
"Lepas tu adik plan nk pergi tempat belajar abang."
"Please...please...please...?"


"Aipppp!"
"Tak boleh!"


"Arghhhhh....kejammm!"
"Adik nak cakap kat penemuduga tu, lepas habis interview ni saya nak pergi rumah BF saya. "

"Nak masakkan untuk dia. Lepas masak, saya datang ke sini balik ye?"
"Lalala~"


"Hehe... "
"Adik...thanx!"
"Thanx sayang. Mal selalu ada untuk abang..."

Aku pun termenung sejenak, minggu depan yer? Dah nak dekat ni...Huhu... Menghitung hari....

8 comments:

  1. hehe.. ye En.Bf..minggu depan.. tunggu kat tempat biasa kita dating tu.. ti saya bawak a dozen of roses k.. lala

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunga adik bagi tadi dh masukkan dalam pasu?

      Delete
    2. dah masukkan dlm whatsapp... segar sentiasa.. mekar... cuma xda bau..lalala~ bunga dedap ke ni???

      Delete
    3. memang ler xde bau, dah letak dalam whatsapp.. kedap udara kan..hehe.. meh sini adik tiup, bagi segar balik...lala

      Delete
    4. eeeeuuuuwww... mulut bau nasi lemak... makan nasi lemak kt kantin skola lagi ke sayang? hehe..

      Delete
  2. bluerrrk..camne En.Bf bleyh bau.. saya gosok gigi 5 kali sehari k..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mkn lepas gosok gg... memang la still bau sayang....

      Delete