Tuesday 19 March 2013

HJ Story love

Assalamualaikum


Dulu masa kat FB, ramai member tanya, mana dapat kartun2 doodle ni. So, bila aku posting pic doodle, aku letak sekali url untuk bagi kredit kepada pelukisnya. Memang la pic asal pasal pelukis tu dengan wife dia, tapi aku edit guna adobe photoshop.

Spreading Love and Happiness and smiles!
Ni la tema kartun doodle HJ Story love. So, aku nak share kegembiraan aku dengan member2 yang lain. Since aku ni jenis yang susah nak senyum, aku harap apa yang aku buat dapat wat orang tersenyum la...dan honestly...aku pon gelak2 bila baca posting doodle aku ni.

Aku ni selalu sebuk dengan kerja kat office. So memang tak ada masa nak melukis kartun bagai. Kalau setakat warna2 guna adobe tu boleh la. Edit kartun doodle ni je la yang paling mudah. Lagipun, jalan cerita yang nak disampaikan tu 'kena' dengan jalan cerita aku.

Sebarkan cinta, kegembiraan dan senyuman kerana dunia tersenyum bila kita tersenyum.

4 comments:

  1. ko edit jd laki ke?? aku tgk dlm tu laki n prempuan je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... yup... tp guna kartun die balik. lalala~

      Delete
  2. Thanks for sharing haha....tapi tak pandai nak guna adobe photoshop lak....nanti silap hari bulan tertukar gambo cik ponti haha

    ReplyDelete