Sunday 24 March 2013

Hershey's kisses

Assalamualaikum



Semalam lepas balik daripada Alamanda Putrajaya, aku ade la tepon En.BF. Nak pujuk dia sebab tak dapat nak fokus reply whatsapp dia. Tengah sembang2 tu, terkeluar pulak isu coklat. Masa aku merayap kat pasar raya tu, ada nampak coklat macam2...ala2 hari Easter. Almaklumlah, orang celebrate hari Easter kan dalam bulan Mac/April ni, so banyak la coklat ala2 Easter ni.

Ihsan Google, tiada kaitan langsung ngan Yahoo...hehe

Aku ni suka makan coklat. Kalau kat office tu, atas meja aku tu penuh coklat. Aku paling suka coklat Hershey's kisses. Kat Malaysia ni tak banyak variasi coklat kisses...ada la dalam 3-4 jenis yang aku pernah jumpa kat pasar raya.
 

"Mal, abang dah makan Ice Cream Goreng mal tu."
"Malam ni abang bagi coklat pulak...yer?"

"Hershey's please..."
"Hihi..."
"Muahhh....!"
Ni Ihsan Google juga, tiada kaitan langsung ngan Yahoo...hehe


En.BF dah request coklat Hershey's la pulak. Macam mana ni? Pening2... Huhui...

3 comments: