Friday 15 March 2013

Let me touch your lips

Assalamualaikum

"Abang...abang tahu tak bibir abang comel?"
"Adik nak sentuh bibir abang."


"Mana ada sayang..."


"Abang tengok kat cermin sekarang."
"Tengok bibir abang."
"Kalau adik kiss bibir tu, mesti best!"
"Muahhh....love u...!"


"Tak ada apa2 pon..."
"Huhu..."


Dia bukan yang pertama cakap macam tu. Benda tu buat aku rasa segan... Arghhhhh.... Dulu room8 aku pon cakap benda sama. Dia kata die geram tengok bibir aku. Awek pun pernah cakap, bibir aku seksi. Seksi tang mana tak tau. Huhu... Pendapat tu subjektif. Bagi aku, bila aku tengok kat cermin...tiada apa2 yang comel, seksi or what ever la..... Yang ada hanya wajah kusut seorang lelaki. Wajah seorang lelaki yang mencintai seorang lelaki.


8 comments:

  1. comel r bibir tu.... tu xtgk en.bf gelak ag..mesti cair :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. abg gelak..mata ttutup... hehe... maluuu...

      Delete
    2. bluerkkk..nak kata anak cina r ni mata sepet... :P

      Delete
    3. bluerk.. red indian... wooooo..woooo...wooo.....

      Delete
    4. red indian taff xper.. lalala.. nak kiss.. oppss..

      Delete
    5. sila request kat whatsapp yer... lalala~

      Delete
  2. Replies
    1. haha... dulu kt fb x tgk... rugi la.. haha

      Delete