Wednesday 17 April 2013

Kerana kau kena kuat...

Assalamualaikum


Dia kuat… Dia tabah… tapi kerana perasaan ini, air matanya tumpah jua…
Dia sabar bila aku minta tunggu… Dia tak memaksa bila aku enggan.
Bertahanlah sayang…kerana abang juga sedang bertahan… Aku harap panggilanku sehari2 mampu menghiburkannya... supaya resahnya beransur hilang…


Mal kena kuat, kerana kalau mal putus asa, abang akan sedih… dan abang tak mahu merasai kesedihan itu sekali lagi… kesedihan yang menyakitkan…
Sakit yang membuatkan aku buang segala2nya daripada hidup aku…kawan, awek… dan saat dimana aku hilang kepercayaan pada orang lain…


Semoga apa yang aku rasa ini menjadi kekuatan bagiku, menelusuri perjuangan yang tak sudah…

2 comments:

  1. bluerk. adik kuat taw.. ada muscle biceps lagi.. hehe.. lalala

    *comey nye header dia.. nak gak nak gak nak gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... nak pegang... please.. please...


      *nak juga ker? meh abg wat, letak pic budak comel ni... hehe...

      Delete