Wednesday 10 April 2013

Thinking of you! Is It Lust or Love?

Assalamualaikum





Asyik teringat dekat dia jer. Buat ape pon teringat kat dia. Kejap2 tengok handset... tengok mesej die ke yang masuk...? Kenapa ngan aku ni? Rindu atau nafsu? Hurmmmm....

Aku dah mula mengharap sesuatu yang lebih daripada apa yang aku ada sekarang... Sesuatu yang dipandu rindu kepada sesuatu yang berorientasikan nafsu. Dasar manusia yang tak pernah cukup..! Dasar nafsu yang tak pernah puas..!

Kadang2 aku fikir, nanti bila aku berdua2an dengan En.BF, adakah aku akan sekadar sembang2 kosong? Adakah aku akan sekadar borak2 manja? Adakah aku akan cuba menyentuh dirinya? Adakah aku akan tunduk pada kemahuan nafsu? Adakah aku akan tewas? Adakah aku akan kehilangan 'diri' yang selama ini aku miliki? Lastas tercari2 'diri' yang hilang tah ke mana...

Hingga detik ini, dia masih belum kutemui apatah lagi kusentuhi.Ya Allah, aku telah berusaha mengawal perasaan ini. Izinkan kiranya aku menagih bantuan-Mu pula... Lindungi aku Ya Allah... Lindungi dirinya... Lindungi kami semua... Semoga kami mampu pulang ke jalan-Mu... Aminnnn......

4 comments:

  1. ehem2.. tumpang lalu..

    saya rasa tandas warna merah tu saya punyer..nape awak conteng?

    lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. biaq pi la... pi mana2 ingat kat die jer... muahhhh

      Delete
    2. hehe, kalo ingat, leyh x saya nak pi LRT jumpa ngn En.BF lalala

      Delete