Friday 6 September 2013

If you had a bad day...

Assalamualaikum

Semalam hari yang tak berapa nak ok untuk aku. Mulernyer, pagi tu dah happy gile sebab dapat result. Tapi belah petangnye tak berapa nak happy. Biasa ler.... masalah research. Ada parameter baru kena tambah, tah biler nyer aku nak habis ni. Suke sangat depa ni "bela" aku kat sini. Tak tao agaknyer yang aku ni dah "letih" dok kat sini. Takde life betol....

Pastu yang belah sana pon tak berapa nak ok gak. Muharam problem. Asyik nak makan duit jerk. En.Bobot suruh aku wat dia happy, tapi aku pon tak berapa nak happy... macam mana nak happykan dia plak. Huhui... Entah.... biarkan berlalu...

Pastu pagi ni sangkut plak dalam lif. Tekan2 button alarm banyak kali tapi takde respond. Nak 20 minit gak. Pastu gelabah gak ler, takot lif tu terhempas jer. tingkat 9 kot...huhui... Nasib baek nset ada line, terus mesej senior. Huhui.... Kalo tak, memang call bomba ler, bagi kopak pintu lif tu...

Hari ni kena sambung lagi...esok pon...lusa pon.... hurmmmm....biler la aku nak berehat ni. Time cuti pon kena bekerja. Nak bercuti (dah la cuti pon takde), nak merasa bayu laut bertiup... menderu... menerpa tubuh ini...... Bertahan ler... empat bulan jer lagi.... InsyaAllah, ada manis di hujung jalan....

Setiap malam aku ada buat bunyi "scary" kat En.Bobot. Hehe... tapi bila aku buat jer, mesti dia gelak. Gelak pulak dia. Orang tengah kiss dia, dia gelak pulak.... I love u.... love u a lot.....


muaaaaaah....muaaaaaahhh.....muaaaaaaahhhhhh....muuuuaaaaahhhhh......



14 comments:

  1. arghh my hubby terperangkap dalam lif.. rugi xdapat buat bunyik scarry tu kat dye tadi... hehe.muahh

    bertahan sayang.. in shaa Allah, ada sesuatu yang baik menantimu nanti setelah diuji.. :D

    love u incik botaf :D

    ReplyDelete
  2. sabar je lah...tak semua perkara dalam hidup ni lancar je perjalanan nya...:)....chill bro....

    btw kesian kau terkandas dalam lif..kalau aku mau melalak meroyan dalam tu...dah le lif hospital aku keje ni scary sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...tu baru lif hospital ko kid...belum lif hospital aku lg...bahahahaha...

      Delete
    2. dulu masa time degree, sejam kot sangkot...dengan kapasiti yang merimaskan.... memang time tu depa taknak panggil bomba... so, kena ler tunggu lama.

      Delete
  3. suh encik bobot ang tu beli kete baru....abih cite...hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum masanya.... bak kata2 kat blog dia... "menanti waktu itu".... still menanti nak beli kete baru.

      Delete
  4. Kesianya..hehe.. Eh tolong buat banner untuk aku.. :D...........

    ReplyDelete
  5. assalamulaikumfallen angel la kecian nya terperangkap dalam nasib baik tak lama sat saja .hai pandai pun mengusik honey u dengan bunyi scary he he kalau lah honey u ada sekali dan you pula pengsan boleh lah dier buat mouth to mouth he he

    ReplyDelete