Sunday 26 May 2013

Ditto: How to be a good top

Assalamualaikum






Tadi aku ada la blog walking sebab nak cari artikel ilmiah untuk blog aku ni. Ler la, sebagaimana yang telah disarankan oleh cik Puteri Riya tu. Ok, aku sajer la google rawak... mula2 tengok pusaran jari dan personaliti, pastu tulisan tangan dan personaliti... Boring la sangat, ramai sangat orang dah pos.


Tetiba aku google la macam mana nak jadi "Top" yang bagus. Aku google2, makin lama jadi makin notty plak, Boleh plak aku cari cara2 nak fuck lelaki... Haha... Ok, then kena stop. Stop kat blog Welcome To The World Of Simon Lover! Aritu aku ada gak tengok2 blog ni, time tu aku masuk melalui blog PLU mana tah... lupa dah... Hehe... Pastu macam aku kata, aku pon lupa, lupa truih kat blog tu.


Blogger tu ada buat entri pasal "How to be a good top", dan seriously aku pon baca dari awal sampai akhir. Terus jer aku whatsapp En.BF.



"Abang tengok blog Simon Lover."
"Dia ajar cara jadi top."
"Hehe..."



"Bagi link..."
"Hehe... nak tengok jugak"



"Abang dah masukkan dalam list blog abang."
"Hehe...dia kata start slow2..."
"Maen part atas pusat jer dulu..."
"Biaq bottom guide, sampai dia bagi green light."
"Jangan paksa...biaq bottom selesa..."



"Alololo....romantiknya."
"Hehe...BF saya ni dah jadi romantik."



Aku bermonolog sendirian. Ape selama ni aku tak romantik ker? Ok pine apple cheese tart. Ataupon dia maksudkan romantik dalam hal ni? Yer la, suci lagi kot (hahaha...suci la sangat), mana tao menda2 ni. Semalam pon aku ada bagitao dia, aku mungkin "ketaq" skit... lagi2 bila melibatkan benda2 macam ni.



"Last sekali dia kata, lepas pancut... jangan biaq bottom bersendirian."
"Hug la... hargai pengorbanan dia"



"Comel...!"
"Muahhhh!"
"Saya sayang BF saya..."
"Dia dah banyak belajar..."

 

"Hehe..."
"Love you sayang..."






*Perbualan aku ngan En.BF ni agak nakal. Sememangnya aku memang macam tu ngan dia. Suka manja2 dengan dia, dia pon suka nak manja2 ngan aku... Dia dah serahkan jawatan "Hubby" kat aku semula setelah disandangnya selama satu penggal. Hahahaha.... siap la! Sekarang turn aku pulak!









15 comments:

  1. i think piyot riyot dlm dunia blog PLU ni agak baru lah.. sbb baru nk jumpa blog Simon Lover tu.. antara blog PLU Malaysia yg femes kot.. yg x focus tentang gambar2 or video2 lucah.. but lebih pd info..

    ReplyDelete
  2. kan...? baru mnetas jer smlm... x kenal lg... hehe

    ReplyDelete
  3. dia junior, sila beri tunjuk ajar.. tetibe

    ReplyDelete
    Replies
    1. suruh abang dam dam bulat yang ajar hahaha...tapi ko sanggup dimadukan ker? hahahah tetiba lagi ...*tekciiiiii

      Delete
    2. xde makna nye.. dye leyh belajaq sendiri.. dye pandai dah.. kan abang kan kan kan

      Delete
    3. demo loo ni xsupo mulo :)

      Delete
  4. Pokemon ditto....haha. suka ditto sbb boleh bertukar rupa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup... tp power xleh capai higher level macam pokemon asal... tu limitation dia

      Delete
  5. Wht? My name? HAAHHAA.. erk, ko ngn bf ko ldr ek? tq. sebut nma aku..ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...ang kan famous. kitorang baru bape bulan jerk.... huhui...

      Delete