Monday 20 May 2013

Aku, dia dan cik ponti

Assalamualaikum







Hehe... hari ni nak cerita pasal En.BF a.k.a My Little Honey. Dia ada bad experience pasal cik ponti masa sekolah asrama dulu. Yang tu kena tanya dia la. Maybe die boleh wat slot hantu asrama macam entri aku Hantu Asrama 1, 2, 3 dan 4... Haha...


Kalo time kitorang sembang2, then aku usik dia pasal cik ponti, dia mesti senyap. Huhu... Dia membatukan diri, mendiamkan diri seribu bahasa. Dia pernah minta kat aku, jangan cakap pasal cik ponti lagi... Tapi aku kan nakal, mana nak makan saman. Lagi suka mengusik dia ada la...


Lagi2 kalo time dia balik kampung. Nak2 time petang, dekat2 nak magrib baru nak sampai rumah. Oleh sebab dia tak dengaq cakap aku (jangan mesej time driving), aku pon sajer usik2 dia sebab dia akan baca mesej aku tu. Mesti dia tak senang duduk. Aku rasa la kan, mesti time tu dia asyik tengok cermin sisi belakang. Takot2 ada cik ponti. Padahal dia tak perasan, cik ponti tu ada dok diam sebelah dia.. Hehe...


Mal, abang cuma nak mal jadi berani... Kalo apa2 jadi kat abang, mal berani nak menempuh hari mendatang tanpa abang... Hidup mesti diteruskan. Kesempatan yang ada ini gunakan sebaik2nya. Hargai orang2 di sekeliling kita. Ucapkan rasa sayang itu padanya jika kita mencintainya... Muaaahhhhhhhhhhh...........!








*Hari ni dapat puasa lagi dengan my honey. Hehe, dia sebok nak blanja makanan untuk berbuka nanti... Aku tak teringin pon tu semua. Apa yang aku inginkan adalah supaya dia happy dengan apa yang dia ada sekarang...



11 comments:

  1. bluerkkk mana ada bad experience lah.. semua gud2 je... lalala.. cik ponti siap bagi sourvenir lagi yuwallss hahaa..

    dye cakap "anak ikan mak", lalalal..

    nak bebuka dengan my hubby..peliss

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? cik ponti kata umor mal genap 25 nanti, die nak tuai... abis la.... hehe

      Delete
    2. bluerk.. ti genap 25, dye pass kat abg..abg kene jaga.. haha

      Delete
    3. aeehhh... mana ada seh.... dia cari anak ikan dia..
      anak ikan makkk~
      haha...

      Delete
    4. haha.. bluerkk mana ada.. dye bg kat abang je r :P

      Delete
    5. yer ke ni? thanx cik ponti... sayang u lbh la... haha

      Delete
  2. Kita pon pi cari cik ponti jugak lah....tapi adakah aku masih anak ikan...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... kan? ramai2 cari cik ponti... Selalu malam2 dia lepak kt jendela En.BF... Hehe...

      Delete
    2. Motip sangat cik ponti lepak ngan mal jewkan hahaha

      Delete
    3. taste cik ponti tu... i loike... haha

      Delete
  3. melepas la fallen angel kalo cik ponti dpt si mal 2..... fallen angel gak yg ggit jari nnt..... haha

    ReplyDelete