Friday 17 May 2013

No pain no gain...

Assalamualaikum


Dia berhak merasa cinta ini... Dengan apa yang dia telah korbankan selama ini, dia berhak memilikinya... Aku tak nak lihat air mata mengalir di pipinya lagi (atau mungkin aku tak suka dengar bunyi die sedut hingus bila menangis....). Aku tak tahu kenapa,tapi bila dia sedih, hatiku turut merintih...


Hari ini aku bisa dengar gelak tawanya. Hari ini aku dapat lihat senyuman manisnya... Hari ini aku dapat rasakan kegembiraanya...


Tiap lafaz cinta olehnya... tiap kucupan manja darinya... membuatkan aku bahagia... Sesudah hujan lebat, suria kan muncul kembali, membawa pelangi untukmu sayang.


Berbahagialah... giliranmu telah tiba! Sambutlah salam sayangku ini...

8 comments:

  1. dia sedut ingus?? isk isk isk... bagi dye vitamin C.. tetiba.. haha..

    Ku sambut salam sayangmu kekasih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah... die suka sgt sedut ingus... pastu xnak mngaku... huhui

      Delete
    2. mana ade ingus.. bluerkkk, xde r. tu bunyik cokia 33sekupang... lala

      Delete
    3. tu ingus ok? eeeiiii jijik... eeeeiiii jijik. haha

      Delete
    4. ingus bg free pon adik xnak..lalala

      Delete