Thursday 30 May 2013

Metaiko's Dōjinshi

Assalamualaikum

kuat harimau..... aum...! aummm!


Semalam sebagaimana yang telah diupdate oleh En.BF, aku dok baca komik Dōjinshi karya Metaiko. Aku minat karya dia ni sebab kartun dia bersih, pastu bentuk badan karektor yang mengiurkan (hahaha...) disamping jalan cerita yang tak terlalu complicated.


So arini nak review skit pasal karya2 dia yang aku ada. Hehe... Bagi peminat manga jepun, aku rasa ok kot untuk korang baca sambil minum teh dan makan donut di waktu bosan...


1. Priapus
Priapus ni pasal watak yang ditugaskan oleh Zeus untuk satu misi penting. Ceritanya pasal Zeus yang dah bosan tengok aktiviti peperangan dikalangan manusia, di samping aktiviti tidak bermoral (macam la citer ni bermoral sangat kan? kan) yang laen seperti mencuri , merogol dan lain2 lagi... So, Priapus ni ditugaskan untuk meragut "virgin" tanpa darah. Macam mana nak ragut "virgin" tanpa darah? Hahaha...baca la sendiri...
Download link



 2. Priapus 2
Ok, ni kira sambungan watak Priapus yang terdahulu. Cuma kali ni dia ajar bagaimana nak trigger lelaki str8 untuk maen dengan lelaki. Yang kelakarnya, lelaki yang maen dengan Priapus tu menafikan ada perasaan dengan lelaki, tapi bila "bersama" Priapus, dia jatuh cinta dengan Priapus... Siap xmao kalah kali bila pancut awal.... Hahaha...  Ape yang terjadi kepada mereka berdua selepas tu? Siapa pulak pihak ketiga? Sila la baca yer...
Download link



3. Hamu and the boy who cried wolf
Ni kisah pasal 2 orang member. Satu hari ni depa pi lepak2 ngan member sampai mabuk. Pastu mamat ni pon kiss member dia. Tamat... Hahaha... tipu jer la. Benda ni tak berakhir kat situ jer... Disebabkan mamat ni mabuk, member dia tolong la bawa balik mamat ni balik. Pastu depa tengok blue Str8 sama2. Pastu kiss2, pastu buka baju bagai... Member mamat tu top. So sebelom dia maen tu dia kata la kat kawan mamat tu, lebih kurang macam ni la...
"Kalau kau tak halang aku malam ni, ko akan disuntut oleh seorang homo..."
So ape kata putus mamat tu? Rela ke paksa? Pi la baca sendiri...
Download link



4. The holy night
Pernah tak korang terbayang bila kena menghabiskan masa menjelang tahun baru berdua dengan lelaki? Ape yang akan terjadi? Sesuatu yang tidak normal akan berlaku kah? Hehe... citer ni str8 forward... tak ada liku2 bagai... Pages pon sikit jerk... Selamat membaca... Hehe...
Download link



5. With niichan.
Citer ni sweet... Suka baca. Tak mao ulas banyak sebab En.BF dah ulas semalam dalam entri With Niichan. So, kalo nak tao, baca lah yer... Hehe... Siap la budak kecik tu....
Download link



6. Gachinco battle
Perghhh.... yang ni serius best. Ada pertandingan lawan2... Tapi lawan ape? Kita kena buat pihak lawan pancut dulu. Hehe... Agak menarik bunyinya di situ kan? Sebagai hadiah, pemenang akan dapat apa jerk hajat di hati. Yang last part tu la yang paling best. Itu rupanya impian dia... Kalau nak tao, kena baca la yer?
Download link



*Link2 tu bukan aku punya. Aku copy daripada website. Untuk memanjangkan jangka hayat link + bagi kredit kat blogger yang upload komik ni, aku letak la link Adf.ly tu.... Kang dia nangis pulak kalo aku letak direct link.... Hehe...

22 comments:

  1. pergh... anime yang ganas2 camni baru r best baca..
    adventure :P

    *tapi tetap piyot nii-chan yang utama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bluerk.... pasni nak review yang laen plak... banyak koleksi dalam lappy ni.... hahaha

      Delete
    2. amboi, xhabaq noo.. nak gak, nak gak, nak gak.... ade x version live action?

      Delete
    3. la... kan dah bagi kat sayang....? yang ada bunyi flop2 tu..... lalala~

      Delete
    4. hahaa, patut r sedap je bunyik nye.. yumm nakkk

      Delete
  2. maaf mengganggu...tompang lalu....hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila menumpang... ang suka anime gak kan :D

      Delete
    2. xde makne nye.. Encik Hubby ada gtaw dulu.. lupe ler tu...

      Delete
    3. @Annas Yusry: hehe...sila2... buat mcm rumah sendiri....
      @angel without wings: oit...tao ajer En.BF ni.... skodeng jantan laen ehhhhhhh??? mana ada hubby bgtao... tu semua fitnah... saya diperangkap.. hehe...

      Delete
    4. werkkk, hubby yang gtaw.. xngaku plak dye... gigit **** tu kang.. oppss..cencored hehe

      Delete
  3. Aku dh baca kesemuanya.. Trmasuk yg x disebutkn lg..

    ReplyDelete
  4. Nak download jugak lah haha....

    ReplyDelete
  5. Bak kata Putera, korang boleh cari yang laen. Bara ngan itai itai ita pon best gak... Ada kartun dia yang aku da post kt FB masa dulu2... tapi since ade orang yang dengki, aku dah delete pic tu sume... huhui~

    ReplyDelete
  6. Haha. .mcm best..hikhik. .aha..dulu kt fb si piyot ni penuh pic katun ni..takut gak nk tegur si piyot ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ang tegur je dia tebuan kuneng :D

      Delete
    2. Last2 sipiyot ni gak tegur che..macehhh la..haha

      Delete
    3. ang pemalu sangat kot :P hehe

      Delete
    4. tebuan kalo pemalu jgn jd tebuan.. jd pempuan.. lalala~ choiiiii

      Delete
  7. bfore this aku ada layan yaoi,comic online..
    link dia ada,tp aku lupa..haha..
    dh lama xbukak,since aku dh malas and lupa link nye..

    btw,thnx sumber2 yg dsediakan.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang? layan yang real eh? lalala~ (*teksi.....!)

      Delete