Tuesday 14 May 2013

Making love- 14/05/13

Assalamualaikum


Hari ni takde mood nak buat kerja. Banyak sangat problem. So, aku balik opiz then dok relax jer... malas nak pikir2 pasal problem tu. Tunggu minggu depan jer, tunggu kepulangan hero penyelamat keadaan. Hehe...

Balik opiz buka adobe photoshop... Ada kerja yang tak setel (kerja la sangattt~). Aku dah janji ngan En.BF nak edit kartun wedding couple sempena ulang bulan. Janji kena la ditepati.



"Sayang....pic wedding dah siap."
"Tapi simple jer la..."


"Macam mana boleh siap?"
"Aeeehhhhh??? Baju adik tak siap lagi la..."
"Bila masa pulak kita amik pic wedding???"
"Lalala..."


"Hehe...."


"Muahhh..!"
"Muahhh..!"


"Nak tengok?"
"Hehe..."


"Nakkkkkkk..!"
"Please...please...please...."


.............................................



"Cute!"
"Abang yang mana?"
"Pakai baju ape?"


"Itam..."
"Hehe..."


"Hehe...."
Yes...! Adik dapat baju warna putih."
"Hehehe....muahhhhhhh...!"



Hari ni ulang bulan couple ngan En.BF. Tiba2 teringat plak masa mula2 aku buat komik untuk En.BF... Aku susah nak ingat tarikh2...so kat situ aku letak tarikh2 penting untuk aku dan dia.





Sayangnyer kat budak comel ni. Makin hari makin sayang...sayang berplus2... En.BF bagi green light untuk malam ni... hehe... OOOOOreooooooooooooooo!





12 comments:

  1. happY annibestsariiii...hikhik..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... coDe xnak cantas aku ker ari ni? Hehe... Selamat bercuti dan berISTERIrehat bersama mereka2 yang terasa. Haha...

      Delete
    2. hahaha...sabit hilang lak...mane tah...ade org kidnap kot...kalu tak mmg da cantas da..hakhakhak..

      ramai ke yg terasa?haha

      Delete
    3. tah... xtao la... tu kena tanya tuan tanah la kan? kan? kan? lalala~

      Delete
  2. Happy anniversary for both of you piyot and mal ;)

    I'm really happy for you guys haha

    ReplyDelete
  3. aehhh.. sape benarkan komik ni disiarkan?? arghhh...

    happy ulang bulan sayang.. dah 4bulan kan.. sekejap je masa berlalu.. ada banyak masa lagi untuk NOTE2.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk.....? arghhh.... my hubby tak bagi ker? Huhu....

      Delete
    2. bagi ler.. ngah kumpul duit.. hahha muahh.. muahh muahhh..

      Delete
    3. bagi ape? note2? tu wajib... ni pasal komik la, tak bagi posting ehhh? huhui....

      Delete
  4. SWEEETNYA..WAAAA..AKU TKDE KPLE DH..GRR...:(, PLIS REMOVE WORD VERIFICATION..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.... nape....? kan best bila ada menda tu...

      Delete