Wednesday 19 June 2013

Bila dia tertidur...

Assalamualaikum

Hehe... En.BF ni kadang kala keletihan. Macam2 dia buat. Hujung minggu pon ada kerja, kesian kat dia. Aku pon macam dia jugak. Kadang2 kalo aku tengah ada kerja, lambat la reply msg dia. So, kadang2 dia sampai tertido bila tunggu aku reply. Sorry sayang... I'm so sorry...

Hehe, pastu bila aku reply, dia senyap jer. So, aku hantar lagi msg... Senyap lagi... Tao la aku, dia dah terlelap. Time ni la aku mulakan aktiviti nakal2 terhadap En.BF. Hehe... Msg nakal2 time dia tidoq...bila dia bangun nanti, aku harap dia tersenyum bila bca msg2 aku tu... Lalala~

Lalala~
kiss curi...
Muahhhh
1-0
hehe...

Dan itu dia, satu layangan tepat pada dahi mal....dannnn....yeahhhhhhhh!
Satu lagi ledakan ciuman berjaya dibuat ke gawang pihak lawan.
2-0

Asakan demi asakan...
Abang cuba memintas...dan mal cuba menepis....
Ahhhhhhhh...cubaan gagal di situ...

Abang kembali mengatur langkah...
Bermula dengan set permainan yang agak tenang.
Bermula dengan ketiak... diasak terus ke nipple...
Dan abang cuba bertahan di situ...

Pertahanan mal semakin goyah...
Abang berjaya membolosi...dan maju ker tiang gol mal...
Dan itu dia! Abang berjaya memintas kubu pertahanan mal.... dannn.....
Aaaarrrgggghhhhh! mal mengerang bila tiang golnya diledakkan pihak lawan....
3-0

Abang mencari mata kemenangan
Separuh masa pertama abang menguasai permainan
Mal semakin jauh ditinggalkan, lemas dalam kenikmatan.

Abang bergerak ke atas dalam formasi menyerang
Permainan semakin rancak, abang meninggalkan  kesan gigitan cinta pada setiap tapak pada tubuh mal...
Kembali turun ke tiang gol... dan mal cuba mengejar
Dannnn..... Ahhhhhhh.... abang tergelincir ke dalam lubang.
Permukaan padang yang lecak dan berlubang memberi kelebihan kepada mal.

Mal menguasai permainan
Abang cuba bangkit, tapi tergelinci kembali ke dalam lubang
Strategi mal berjaya
Corak permainan bertukar rentak
Abang diheret ke set penentuan...


*Hurmmmmm..dah sampai masa jadi top ker? Kena la menyerah kalah.... Huhu.... Minggu ni turn aku la pulak... Ceyyyyt..... kena cari excuse ni... Hehe... Sebenarnya aku tao kenapa dia letih. Pagi tadi dah on ngan aku... minggu ni jer dah 3 kali on... mana tak letihnya... Lalala~ Love you sayang....







23 comments:

  1. bila masa kita main bola ni syg?? muaahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. abg kn maen bola sayang? hehe

      Delete
    2. aeh.. patut ler bola honey hilang.. hubby yang amek yer

      Delete
    3. mana ada sehhh... bola honey ade jer dalam kantung tu... baru tadi hubby maen2... lalala~

      Delete
    4. kantung ni selamat x? hehe

      Delete
    5. selamat kot.... kukuh...anjal... haha

      Delete
  2. Erk.. gediknya ko ne..ewww..:P

    ReplyDelete
  3. wahhh....game ni x de siaran langsung ke????

    ReplyDelete
    Replies
    1. xda la bro... siaran tertutop ni... ni pon ulasan jerk... haha... kalau nak, kena request la....

      jap lg mesti kena pelangkong ngan en.Bf..... huhui...

      Delete
    2. request ditolak.. hehe..bro kalau nak boleh apply next world cup.. hehe

      Delete
    3. haha... ok... kena cuba lg ni...

      Delete