Wednesday 12 June 2013

That's too bad...

Assalamualaikum



"Hubby...adik rasa macam tak kena lah arini..."


"Nape?"
"Shhhhhh....!"
"Jangan cakap macam tu."
"Abang ada ngan mal."
"Kalau tak tenang, selawat banyak2."
"Sayang... jaga diri elok2."


"Huhui....."
"Selawat dalam hati boleh?"


"Boleh sayang..."
"Muahhhhh..!"




Semalam En.Bf ni pelik sikit. Dia kekok sikit. Ada jer yang tak kena. Nak kata cuai, mungkin juga. Nak kata bad day pon, ya juga. Semalam dia lupa banyak benda. Dia lupa pakai tali pinggang. Dia lupa topup. Dia lupa bawa botol air. Dia lupa bawa access card. Hurmmmm.... Kenapa ni? Risau fikir sesuatu ker? Benda selalu buat pon boleh lupa..?


So malam tadi pas workout, aku pon sent la pic kat dia. Nak hiburkan hati dia. Hehe... Harap2 dia suka... Sempat juga melawak bila dia mengusik aku...


"Yummy...abang ketaqqq!"
"Hubby... adik kuat makan..."
"Kalo adik gemok, hubby nak tak?"


"Nak....tapi jangan gemok sangat."
"Hubby tak larat nak dokong..."
(",)






*Tuah ayam nampak di kaki... tuah aku malam tadi.. hehe....

19 comments:

  1. Hope both of you are doing well there ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup... tiada aktiviti yg mncurigakan di sini... semuanya ok bro... hehe

      Delete
  2. Sweetnya korng... ehehe.. bila nak date?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aeehhhhh... date tu bukan keutamaan. Ada benda yang lagi utama... Hehe...

      Delete
    2. Erk.. bila nk jupe ni? ehehhe

      Delete
    3. Aeehhhhhh....dia pulak yg excited. nak date ngan aku ka? Haha...

      Delete
  3. aip.. mana ada kekok.. bluerkk.. saya ok je.. lallala

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekok ke bengkok....lalala...

      Delete
    2. bengkok pon bf awak yer.. hehe.. lariii

      Delete
    3. bluerkkkk... mana aci guna modal tu... huhui...

      Delete
    4. abang ketaqq gua miss u broo

      Delete
  4. Haha..ade2 jer korang berdua nih..(^^,)

    ReplyDelete
  5. Haha. .sejak anzali lg bro..hakhak

    ReplyDelete
    Replies
    1. anzali tu ape bro? anzalna tu aku tao la...cukup untuk buat aku inzal... haha

      Delete
    2. hahaha..ala...kire sepupu belah mak belah datuk belah ayah la..hakhak

      Delete
    3. ha...tu bf awak... ha la, bf awak la tu

      Delete
    4. aku mane ade BF..skandal ramai r..hakhakhak

      Delete