Monday 25 February 2013

Cuba kau cuba...

Assalamualaikum

Kadang2 tu, bila banyak keje kat opiz... balik je dah takde mood. Reply msg BF pon biasa2 jerk. Sampaikan En.BF tu perasan... huhu... Maaf yer adik sayang, abang letih...

Sekarang selalu jer aku terlelap bila tengah2 msg dia. Kesian dia tunggu aku reply... Tapi dia dah faham perangai aku, kalau tak reply, status on9 kat whatsapp tak gerak2...tu maknanya aku tidur la tu... Hehe...

Tapi aku cuba gak reply bila terjaga tengah2 malam tu.. Sebab aku sayangkan dia. Aku nak dia tau, walaupon dia tak selalu hadir dalam mimpiku....tapi setiap masa, dalam jagaku...aku teringatkan dia.

I love you, mal...


7 comments:

  1. xpe encik.. xmuncul dalam mimpi tak bererti lupa kan.. sila tingkat kan usaha anda untuk mimpikan encik bf anda..lalalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siap la BF abang kena gomol malam ni... Lalala~

      Delete