Thursday 7 February 2013

Kita sekapal...

Assalamualaikum

Dekat FB ni aku kenal macam2 jenis PLU. Ada yang nak seks semata2. Ada yang dahagakan kasih sayang. Ada yang kerek nak mampos, perasan market sangat.. Ada yang peramah, senang nak masuk.
Jenis yang terakhir tu, aku suka sangat. Diorang ni sempoi, tak de nak merajuk2 bagai.. Orang putih cakap, easy going nyer orang. aku kenal ngan Dak Mie, Haidar, Man, Dani, Hafiz, Shahir, Mus, Na'im... banyak lagi la.. Diorang ni..T...E...R...B...A...I...K...! Aku suka sembang dengan diorang.

Dulu aku malu sangat. Sebab aku blaja agama, aku tahu halal haram...tapi jalan ni juga yang aku pilih. Aku sunyi, lepas awek aku tinggalkan aku, aku kosong sangat. Aku terima je sesiapa yang boleh bahagiakan aku, hatta dia sama jenis ngan aku pon. Teruk kan aku ni? Tapi, rupanya aku x berkeseorangan. Ada lagi budak2 PLU yang sama background ngan aku. Kitorang rajin sembang, komen2 kat FB....dan ada sekali tu sorang mamat ni cakap kat aku... "kita sekapal..."

"Kita sekapal?"
"haha.... yer, kita sekapal bro..."

Aku terdiam seketika, sungguh mendalam maksudnya.....

No comments:

Post a Comment