Thursday 7 February 2013

Kerana manisnya epal

Assalamualaikum


Bila terkenang saat aku membalas komen di FB, tersenyum aku sendirian. Epal. Epal? ada apa dengan epal? Kerana manisnya epal, aku jatuh cinta.. Kerana manisnya epal aku langgar ikatan itu. Ikatan yang asalnya sekadar adik-abang, kini bertukar menjadi sepasang kekasih.

"ok, pine epal.."
Ayat sentap insan yang aku sayang.. tersenyum aku lagi..
macam mana "fine" boleh jadi "pine"? malah ada tambahan epal di belakangnya...? Haha..

"ok, pine epal hijau..."
"ok, pine epal merah..."
"ok, pine epal kuning..."
"ok, pine apple golden ginger..."

Kerana manisnya epal, aku edit gambar HJ story ni.. Kerana manisnya epal, aku berjaya menyiapkannya... Kerana manisnya epal, hati itu berjaya kupujuk dengan gambar ini... Jangan merajuk lagi ye sayang.. abang sayang adik abang ni sangat2....



1 comment: