Friday 8 February 2013

Menanti bulan jatuh ke riba

Assalamualaikum

Semakin hari, hatiku semakin sayang kepadanya. Suaranya... senyumannya.. membuatku tak keruan. Kenapa perasaan ini melanda hatiku? Cintakah aku padanya? Bagaimana pula perasaannya terhadap diriku? Benarkah apa yang aku rasa ini? Benarkah cinta yang mendiami hatiku? Benarkah cinta itu memihak padaku? Benarkah dirinya untuk aku cintai? Benarkah...benarkah....benarkah....

Aku menunggu dan terus menunggu...Aku mengharap dan terus mengharap... Sayang busy ker? Sayang buat apa tu? Sayang ada orang lain ke? Sayang.... Please......I'm waiting for your message...waiting for your call....

5 comments:

  1. i'll always here for u abang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... me too... tunggu cik ponti... mana la cik ponti ni... janji nak amik mal bila umoq 25 tahun... hehe

      Delete
  2. Sweetnya... setiap insan menginginkan perjalanan hubungan seperti ini...

    ReplyDelete