Monday 11 February 2013

Sabar dan terus bersabar

Assalamualaikum

Kadang2 aku terfikir, adalah lebih baik kalau aku jumpa dia secepat mungkin. Melepaskan rindu yang selama ini terbeban di bahu.  Kadang2 aku terfikir, adalah lebih baik kalau aku ikat dia...menunjukkan betapa pentingnya dirinya padaku..betapa sayangnya aku padanya. Aku cuba bertahan. Saat kuharus bersabar dan terus bersabar menantikan kehadiran dirimu...

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus
Bertahan saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan...

2 comments:

  1. aip... cannot.. hehe.. penantian satu penyiksaan tapi tetap ade kemanisan disitu

    ReplyDelete