Thursday 7 February 2013

Getting healthy

 Assalamualaikum



Sejak kenal dengan Mamat Oren, aku jadi envy pulak dengan dia. Dia rajin pergi gym. Aku malu la, tak ada member nak teman. Huhu. Lagipun badan keding jerk... aku pon mula la berjinak2 dengan muscle gainer..whey protein. Dulu aku pernah beli juga, tapi tak ada kesan pon.

Pastu aku buka blog2 bina badan. Otai2 cakap, makan protein kena workout juga.. kalau tak, sia2 jer, muscle tak akan naik. Aku pon start merajinkan diri jogging. Seminggu 3-4 kali. Jogging kat tasek permaisuri, boleh cuci2 mata sekali..haha.



Pastu aku beli dumbbell. Mula2 beli yang vinyl jer, sebab newbie la katakan..3.0kg, pastu beli yang 7.0kg pulak.. pastu beli yang boleh adjust berat tu...10kg. Nampak la skit naek muscle tu.. hehe..

No comments:

Post a Comment